Wednesday, March 18, 2009

KESETIAAN MU TAK KAN KU SIA-SIAKAN

Duhai kekasih ku . . .

Apakah engkau tau

Kalau aku benar-benar mencintai mu?

Dengan kasih sayang yang membara di hati

Aku tau engkau begitu setia menunggu ku

Menunggu kehadiran ku di sisi mu

Dengan penuh kesabaran dan kerinduan

Yang telah tumbuh dan bersemi di hati mu

Aku takkan menyia-nyiakan ini semua

Aku takkan menyia-nyiakan kesetiaan mu

Yang selalu kau pertahankan hanya untuk ku

Kekasih yang berada jauh dari mu

Aku merasa diri ku tak berguna bagi mu

Aku hanya menusia yang penuh dengan kekurangan

Aku tak mampu memberikan apa yang kau inginkan

Aku, aku, memang orang yang lemah

Secercah harapan kan ku bawa pulang untuk mu

Dalam pertemuan di taman cinta

Yang penuh dengan asmara dan kasih sayang

Yang selalu kita dambakan berdua

Dalam indahnya khayalan fantasi


Karya Abi Suryono (12-12-2007)


No comments:

Post a Comment