Wednesday, March 18, 2009

CINTA KU BERUMUR 1 TAHUN

Wahai kekasih ku yang ku sayangi

Tak terasa waktu terasa cepat bergulir

Rasa cinta , rindu dan sayang bercampur dalam hati

Mengokohkan jiwa ini dan mewarnai hidup ku

Wahai cinta ku yang penuh dengan kerinduan

Sudah setahun kita jalani perjalanan cinta ini

Perjalanan yang begitu berat dan membutuhkan jiwa yang kuat

Perjalanan yang penuh dengan rintangan dan halangan

Perjalanan yang penuh dengan senyuman, sedih nan bahagia

Wahai gadis manis yang ku kagumi

Maafkanlah aku, atas semua kehinaan dan kekurangan ku

Atas semua kesalahan yang selama ini melukai hati mu

Dan maafkanlah aku ,yang tak mampu menemani mu dan berada disisi mu

Terima kasih cinta ku, atas semua yang kau berikan pada ku

Kepercayaan, kasih sayang, perhatian, pengertian, kesetiaan dan ketulusan dalam hati mu yang suci

Aku tak tau harus bagaimana membalas semua ini

Namun, aku kan berusaha melakukan yang terbaik untuk mu

Sayang, peganglah erat tangan ku dan jangan engkau lepaskan

Tetaplah berada disisi ku, dan jangan engkau berpaling dari ku

Aku ingin melakukan perjalanan cinta ini hanya bersama mu

Semoga ALLAH meridhoi dan melindunngi cinta kita.

Amin.........



Karya Abi Suryono (03-08-2008)


2 comments: